Hyppää pääsisältöön
Orange Ad
Palvelut
Työt
Me
Tavataan
Store
Briefly in English
En
Orange Ad
Palvelut
Työt
Me
Tavataan
Store
Brändinrakentaminen on kuin lastenkasvatus.
Välittävä läsnäolo, avuliaat teot ja mieleenpainuvat tarinat auttavat pitkälle.
Työ
Siitä piti tulla kaikkien aikojen matkailuvuosi, mutta maaliskuussa 2020 suunnitelmat muuttuivat. Tehdyt kampanjat siirrettiin sivuun ja uusia luotiin nopeasti mutta kunnianhimoisesti päivän tilanteen mukaan. Ruotsinlaiva suuntasi Riikaan ja Maarianhamina koki kaikkien aikojen turistitulvan. Hyvällä yhteistyöllä asiat sujuivat. Katso miten.
Asiakas
Tallink Silja
Näytä työ
Työ
Miten tarjota kotitalouksille ja pk-yrityksille ratkaisuja arjen raha-asioihin pandemian keskellä? Kuinka kertoa asiakkaille palveluista ja uusista tuotteista, joista on aidosti hyötyä kasvavan verkko-ostamisen ja lähimaksamisen aikana? Miten tehdä tämä vielä etänä, luovasti ja ennätyksiä rikkoen?
Asiakas
Nordea
Näytä työ
Työ
Laivakansan keskuudessa 22 h -risteily Europalla on jo käsite. Ikonisen miniloman sloganiksi muodostui Lyhytkin loma lähentää ja teeman ympärille rakennettiin iloinen ja tuotteen näköinen filmisarja.
Asiakas
Tallink Silja
Näytä työ
Työ
Nordean ja sen yhteistyökumppani ALD:n uusi Autoleasing lanseerattiin provosoivalla viestillä, jolla saatiin autoileva kansa kiinnostumaan Autoleasingista.
Asiakas
Nordea
Näytä työ
Työ
Stockmannin kaikkien aikojen suosituin kampanja. Ilmiö, jolle ei ole vertaa. Verkkokaupan myötä Hullut Päivät on levinnyt tavaratalopaikkakuntien lisäksi koko Suomeen.
Asiakas
Stockmann
Näytä työ
Työ
Linnanmäen mainonnan visuaalinen linja taipuu niin Valokarnevaalin kepeyteen, iik!weakin karmivuuteen kuin uutuuslaite Taigan lanseeraukseen.
Asiakas
Linnanmäki
Näytä työ
Työ
Maaseudun Tulevaisuuden brändifilmisarja pyyhkii pölyt vanhentuneeksi koetun brändin päältä ja antaa katsojille nykyaikaisen kuvan elämästä maaseudulla. Filmien elämänmakuinen tyyli kuvastaa aitoutta, kuten koko Maaseudun Tulevaisuuden brändikin.
Asiakas
Maaseudun tulevaisuus
Näytä työ