Carglass
Auton tuulilasiat eivät luonnollisesti pyöri ajavalla kansalla mielessä päivittäin. Tuulilasinvaihtotarve syntyy yllättäen ja yleensä silloin, kun lasiin nasahtaa ajotiellä kova asia.
Tämä on se tilanne kun top-of-mindilla on väliä: tielle on päästävä nopeasti takaisin, joten lasiasioissa kilautetaan ensimmäisenä mieleen tulevalle luotettavalle palvelulle.
Suunnittelimme Carglass Finlandin kanssa lämminhenkisen kampanjan, jossa
autolasitarve ja tarina lyövät kättä ja huumorissa ei säästellä.
Me Orangella uskomme, että tie ihmisen toimintaan sekä top-of-mindiin käy sydämen kautta. Eli vähän niin kuin ihmissuhteissakin, myös luovassa työssä tunteita pitää uskaltaa herättää.
Tässä tarinassa antisankarillemme, maailmanmestarikiekkoilija Timo Jutilalle, käy vahinko, josta onneksi selviää käsipuhelimen käänteessä.