Asiakastyytyväisyys
Asiakkaistamme 98 % on valmiita suosittelemaan Orangea.* >
*Orangen vuosittainen asiakastyytyväisyystutkimus.
Asiakasonnen aktiiviseuranta on avain palvelun parantamiseen. 98 prosentin suositteluvalmiuden ohella 95 prosenttia asiakkaistamme kokee että hinta-laatusuhteessamme ei ole juurikaan huomautettavaa.*
*Orangen asiakastyytyväisyystutkimus
Kysyimme asiakkailtamme, kuinka hyvin tai huonosti Orange on onnistunut tehtävissään. Näin he vastasivat:
Konsepti- ja kampanjasuunnittelussa
- Melko huonosti 2 %
- Huonosti 0 %
Digisuunnittelussa
- Melko huonosti 0 %
- Huonosti 0 %
Sisältömarkkinoinnissa ja some-palveluissa
- Melko huonosti 5 %
- Huonosti 0 %
Printti- ja digimainonnan tuotannossa
- Melko huonosti 1 %
- Huonosti 0 %
Video-, ääni- ja kuvatuotannossa
- Melko huonosti 3 %
- Huonosti 0 %
Painomeklaripalvelussa
- Melko huonosti 0 %
- Huonosti 0 %
Suurin piirtein 99 % asiakkaistamme on sitä mieltä, että olemme suoriutuneet tehtävissämme erittäin hyvin.
Lähde:
Orangen vuosittainen asiakastyytyväisyystutkimus (FCG Oy) 12/2019, n=114