Asiakas­tyytymättömyytemme pääpointit minuutissa

Asiakastyytyväisyys

Asiakkaistamme 98 % on valmiita suosittelemaan Orangea.* >

*Orangen vuosittainen asiakastyytyväisyystutkimus.

Asiakasonnen aktiiviseuranta on avain palvelun parantamiseen. 98 prosentin suositteluvalmiuden ohella 95 prosenttia asiakkaistamme kokee että hinta-laatusuhteessamme ei ole juurikaan huomautettavaa.*

*Orangen asiakastyytyväisyystutkimus


Kysyimme asiakkailtamme, kuinka hyvin tai huonosti Orange on onnistunut tehtävissään. Näin he vastasivat:

Konsepti- ja kampanja­suunnittelussa

  • Melko huonosti 2 %
  • Huonosti 0 %

Digisuunnittelussa

  • Melko huonosti 0 %
  • Huonosti 0 %

Sisältö­markkinoinnissa ja some-palveluissa

  • Melko huonosti 5 %
  • Huonosti 0 %

Printti- ja digi­mainonnan tuotannossa

  • Melko huonosti 1 %
  • Huonosti 0 %

Video-, ääni- ja kuvatuotannossa

  • Melko huonosti 3 %
  • Huonosti 0 %

Painomeklari­palvelussa

  • Melko huonosti 0 %
  • Huonosti 0 %

Suurin piirtein 99 % asiakkaistamme on sitä mieltä, että olemme suoriutuneet tehtävissämme erittäin hyvin.

Lähde:
Orangen vuosittainen asiakastyytyväisyystutkimus (FCG Oy) 12/2019, n=114