Rakkaudessa ja markkinoinnissa ei pidä koskaan lakata yllättämästä.
Rakkaudessa ja markkinoinnissa ei pidä koskaan lakata yllättämästä.RAKKAUDESSA JA MARKKINOINNISSA EI PIDÄ KOSKAAN LAKATA YLLÄTTÄMÄSTÄTuloksellisia kampanjoita voi lyhyellä tähtäyksellä tehdä puhtaan taktisesti, vain vanhoja temppuja varioiden. Mutta pidemmän päälle siinä ottaa riskin, ettei enää vaikutakaan kohteensa silmissä tuoreelta ja kiinnostavalta. Ja se on surullista se.
Rakkaudessa ja markkinoinnissa ei pidä koskaan lakata yllättämästä.RAKKAUDESSA JA MARKKINOINNISSA EI PIDÄ KOSKAAN LAKATA YLLÄTTÄMÄSTÄ.
Rakkaudessa ja markkinoinnissa ei pidä koskaan lakata yllättämästä.
Rakkaudessa ja markkinoinnissa ei pidä koskaan lakata yllättämästä.RAKKAUDESSA JA MARKKINOINNISSA EI PIDÄ KOSKAAN LAKATA YLLÄTTÄMÄSTÄTuloksellisia kampanjoita voi lyhyellä tähtäyksellä tehdä puhtaan taktisesti, vain vanhoja temppuja varioiden. Mutta pidemmän päälle siinä ottaa riskin, ettei enää vaikutakaan kohteensa silmissä tuoreelta ja kiinnostavalta. Ja se on surullista se.
Rakkaudessa ja markkinoinnissa ei pidä koskaan lakata yllättämästä.RAKKAUDESSA JA MARKKINOINNISSA EI PIDÄ KOSKAAN LAKATA YLLÄTTÄMÄSTÄ.Ajatuksia markkinoinnista ja mainonnasta – Orange Advertising

Asiakastyytyväisyytemme pääpointit minuutissa

 

Voisitko suositella Orangea yhteistyökumppaniksi muille yrityksille?
Asiakkaamme vastasivat:
82 %
Kyllä varmasti / Kyllä todennäköisesti
17 %
Jossain tapauksessa
1 %
En todennäköisesti

ESITIMME VÄITTEEN:

Orangesta saa tasokasta suunnittelupalvelua.
Asiakkaamme olivat:
75 %
Täysin samaa mieltä / Samaa mieltä
21 %
Aika samaa mieltä
4 %
Eri mieltä / Täysin eri mieltä

ESITIMME VÄITTEEN:

Orangesta saa monipuoliset digitaalisen markkinoinnin palvelut.
Asiakkaamme olivat
75 %
Täysin samaa mieltä / Samaa mieltä
22 %
Aika samaa mieltä
3 %
Eri mieltä / Täysin eri mieltä

Lähde: Orangen vuosittainen asiakastyytyväisyystutkimus 2017, n=98

Jätä meille viesti, niin soitamme sinulle